Відкриті заняття

2008 рік "Виконання ескізу деталі з натури"

1.Методична мета:

Показати методи активізації навчання при проведенні практичного заняття: закріплення навчального матеріалу, самостійне осмислення студентами навчального матеріалу, застосування знань на практиці і формування вмінь та навичок, перевірка та оцінка знань, умінь і навичок. Формування навчально-пізнавальної активності студентів процесом ігрового заняття його організацією методом імітаційних вправ. Використання функціональної музики на практичному занятті, технічних засобів навчання.

Використання методу ситуаційного навчання (case studi):

мета використання та очікуваний результат: тренінговий - розвиток графічних навичок на прикладі реальних ситуацій;

форма та структура: практична – виконання практичного завдання;

за структурою завдання до кейсу: проблемні – розвиток навичок творчого, аналітичного мислення.

2. Навчальна мета:

Сформувати у студентів практичні вміння і навички виконувати ескізи деталей з натури для майбутньої професійної діяльності, поглибити знання, навчити запроваджувати знання на практиці.

3. Виховна мета:

Виробити у студентів уміння самостійно мислити, приймати рішення, викликати почуття захоплення, відповідальності, виховати трудолюбство, пильність, активність, уважність, добитися усвідомлення необхідності освіти; виховати естетичний смак до музичних творів.

 

2013 рік "Побудова комплексного креслення моделі. Нанесення розмірів"

1.Методична мета:

-         Показати методи активізації навчання при проведенні практичного заняття: закріплення навчального матеріалу,

-         самостійне осмислення студентами навчального матеріалу,

-         застосування знань на практиці і формування вмінь та навичок,

-         перевірка та оцінка знань, умінь і навичок.

-         Застосування технології навчального проектування;

-         Використання технічних засобів навчання.

 

мета використання та очікуваний результат: тренінговий - розвиток графічних навичок на прикладі реальних ситуацій;

форма та структура: практична – виконання практичного завдання;

за структурою завдання: проблемні – розвиток навичок творчого, аналітичного мислення.

2.        Навчальна мета:

-         Сформувати у студентів практичні вміння і навички розробки креслень засобами комп’ютерної графіки за допомогою графічної системи КОМПАС 3D – V12 для майбутньої професійної діяльності;

-         поглибити знання;

-         навчити запроваджувати знання на практиці.

-          розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожного студента;

-          максимально виявити, ініціювати, використати індивідуальний досвід студента;

-          допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, а не формувати попередньо задані здібності;

-          сформувати в особистості культуру життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати своє повсякденне життя, правильно визначити лінії життя

3. Виховна мета:

-         Виробити у студентів уміння самостійно мислити, приймати рішення;

-         викликати почуття захоплення, відповідальності;

-         виховати трудолюбство, пильність, активність, уважність;

-         добитися усвідомлення необхідності освіти;

-         виховати естетичний смак до музичних творів.