Відкриті заняття
2008 рік "Виконання ескізу деталі з натури"
1.Методична мета:
Показати методи активізації навчання при проведенні практичного заняття: закріплення навчального матеріалу, самостійне осмислення студентами навчального матеріалу, застосування знань на практиці і формування вмінь та навичок, перевірка та оцінка знань, умінь і навичок. Формування навчально-пізнавальної активності студентів процесом ігрового заняття його організацією методом імітаційних вправ. Використання функціональної музики на практичному занятті, технічних засобів навчання.
Використання методу ситуаційного навчання (case studi):
мета використання та очікуваний результат: тренінговий - розвиток графічних навичок на прикладі реальних ситуацій;
форма та структура: практична – виконання практичного завдання;
за структурою завдання до кейсу: проблемні – розвиток навичок творчого, аналітичного мислення.
2. Навчальна мета:
Сформувати у студентів практичні вміння і навички виконувати ескізи деталей з натури для майбутньої професійної діяльності, поглибити знання, навчити запроваджувати знання на практиці.
3. Виховна мета:
Виробити у студентів уміння самостійно мислити, приймати рішення, викликати почуття захоплення, відповідальності, виховати трудолюбство, пильність, активність, уважність, добитися усвідомлення необхідності освіти; виховати естетичний смак до музичних творів.
2013 рік "Побудова комплексного креслення моделі. Нанесення розмірів"
1.Методична мета:
- Показати методи активізації навчання при проведенні практичного заняття: закріплення навчального матеріалу,
- самостійне осмислення студентами навчального матеріалу,
- застосування знань на практиці і формування вмінь та навичок,
- перевірка та оцінка знань, умінь і навичок.
- Застосування технології навчального проектування;
- Використання технічних засобів навчання.
мета використання та очікуваний результат: тренінговий - розвиток графічних навичок на прикладі реальних ситуацій;
форма та структура: практична – виконання практичного завдання;
за структурою завдання: проблемні – розвиток навичок творчого, аналітичного мислення.
2. Навчальна мета:
- Сформувати у студентів практичні вміння і навички розробки креслень засобами комп’ютерної графіки за допомогою графічної системи КОМПАС 3D – V12 для майбутньої професійної діяльності;
- поглибити знання;
- навчити запроваджувати знання на практиці.
- розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожного студента;
- максимально виявити, ініціювати, використати індивідуальний досвід студента;
- допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, а не формувати попередньо задані здібності;
- сформувати в особистості культуру життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати своє повсякденне життя, правильно визначити лінії життя
3. Виховна мета:
- Виробити у студентів уміння самостійно мислити, приймати рішення;
- викликати почуття захоплення, відповідальності;
- виховати трудолюбство, пильність, активність, уважність;
- добитися усвідомлення необхідності освіти;
- виховати естетичний смак до музичних творів.