Самостійна робота студента

У навчальному процесі серед таких форм навчання як заняття, практична підготовка, контрольні заходи, важливе місце належить самостійній роботі студента, яка є основним засобом засвоєння матеріалу в час, вільний від обов’язкових занять.

Самостійна робота студента спрямована на поглиблене вивчення навчальних дисциплін, формування його інтелектуальних якостей, що визначають розвиток особи як особистості, є достатніми для здобуття кваліфікації за певним освітньо-кваліфікаційним рівнем.

Самостійна робота не замінює інші види навчальних занять, а органічно доповнює їх.

Самостійна робота – обов’язковий вид навчальних занять, мотивований та ініційований не лише викладачем, але й студентом, який усвідомлює, що це буде сприяти розвиткові у нього навичок самостійного аналізу, творчих здібностей та аналітичного мислення.

Вдосконалення методики самостійної роботи дозволить у майбутньому перейти від передачі інформації до керівництва навчально-пізнавальною діяльністю, формування у студентів навичок творчої роботи.

Організація самостійної роботи.

Самостійну роботу студента (групи, курсу) відображає робочий план студента – нормативний документ, за яким здійснюється самостійне навчання студента на основі вимог освітньо-професійної програми відповідного рівня підготовки та з урахуванням його особистих освітньо-професійних інтересів і потреб.

Робочий план самостійної роботи студента складається на підставі робочого навчального плану і базується на нормативних навчальних програмах дисциплін та обраних студентом навчальних дисциплінах із обов’язковим урахуванням структурно-логічної схеми підготовки.

Робочий план самостійної роботи складається на кожний навчальний семестр, затверджується відповідною кафедрою, яка забезпечує вивчення дисципліни, і погоджується з деканом факультету.

Методичне керівництво робочим планом самостійної роботи та контроль за його виконанням здійснюється викладачами навчальних дисциплін, відповідною кафедрою та деканом факультету.

Зміст самостійної роботи визначається робочою навчальною програмою дисципліни та методичними рекомендаціями викладача.

Викладач визначає обсяг і зміст самостійної роботи, узгоджує її з іншими видами навчальної діяльності, розробляє методичні засоби проведення поточного та підсумкового контролю, аналізує результати самостійної навчальної роботи кожного студента

Самостійна робота дисципліни 

"Основи технічної творчості"